Lördag

Det var ett tag sen jag skrev nu. Den allra största anledningen till detta är att jag har jobbat extra. En massa extra vilket inte är så himla klokt egentligen. Jag är så himla bra på att säga att ja men jag kan ta det passet, jag fixar det, jag tar det. Det är såå typiskt mig. Jag måste stanna upp och tänka på mig själv, hur mycket har jag gjort denna vecka som inte är jobbrelaterat??
 
I april ska jag försöka att inte ta ett enda extrapass. Det ska bli intressant eftrersom jag tror att jag är något av en arbetsnarkoman. Men det kanske blir lite lättare nu när min sambo snart kommer hem från Japan, jag vill ju gärna spendera min lediga tid ihop med honom och greja i lägenheten. Finns alltid lite småsaker som behöver fixas hemma och det är kul att göra det tillsammans med den man bor ihop med:)
 
Igår eftermiddag spenderade jag en lugn stund hos mamma och pappa. Skönt att slippa laga middag och sen fick jag mysa jättemycket med mitt ena syskonbarn, Theo. Han var inte tiptop och satt gärna i mosters knä och myste. Får passa på nu innan pojkarna blir stora och tycker moster är skitjobbig som ska hålla på att pussas och kramas.
 
Jag har inte kört något spinningpass alls på en hel vecka. Kör igång igen på måndag med spinningen. Längtar faktiskt efter att få köra ett pass på cykeln i en grupp som peppar och svettas ihop. Spinning är någonting jag avskydde förut och älskar nu. Passar mig alldeles utmärkt eftersom jag tycker om att tävla mot andra och spinningen är perfekt, man kämpar ihop men samtidigt så vill man slå den som som cyklar bredvid o cykla ännu fortare.
 
Skriver mer ikväll, måste kila iväg till jobbet. Jobbar 14-22 idag och har inskolning av en ny tjej. Hoppas djupt och innerligt att hon trivs hos oss så jag slipper leta vikarier för hela april också....
 
Hej så länge!:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0