jaha ja...

Det går ju väldigt effektivt med bloggen...:P Fast det spelar inte en sån stor roll, jag har väl max fem läsare och ingen av de klagar, jämfört med storbloggarna som måste uppdatera var tredje sekund för att behaga sina fans:P

Studenten närmar sig och nu är det mer än någonsin i skolan. Lärarna har insett att det i princip bara är en skolvecka kvar och beslutat sig för att allt vi inte gjort måste göras nu. Resultatet av detta är att endast ett lillfinger sticker fram under högen av skolarbeten som måste göras. För tillfället skriver jag på ett fördjupningsarbete i filosofi.. Tänkte från början ta logik men det var fan rena skämtet, alldeles för mycket. Valde istället feminism och det är mycket roligare, tack och lov:P

Fan vad tråkigt att läsa om skolan och skolarbete:P Fast det känns som att det är det enda som är aktuellt just nu, förutom att syrran är i Thailand med sin familj. Längtar tills de kommer tillbaka så jag får busa med Theo och vagga Edwin:P Hoppas de hittar en massa grejer i Thailand och tar med de hem till mig;)

Första dagen efter studenten kommer jag att jobba natt. Lika bra det, kommer annars att sitta hemma och vara panikslagen för att jag tagit studenten, att jag är klar med skolan:P Sen spenderar jag nog några veckor hemma hos älsklingen och sen tillbaka hem för att jobba.


älsklingen å jag på västkusten sommaren 2009

Trots att jag inte vill ta studenten så längtar jag efter sommaren. Ska bli skönt att få ligga ute och lapa sol, bara koppla av, få fobiattacker på grund av getingar och så:D Om två veckor åker vi iallafall iväg på klassresa till Mallorca, blir nog en skön avkoppling inför balen och studenten;)

 

Avslutningsvis: Man föds inte till kvinna, man blir det


Kommentarer
Postat av: Crazysigge

Sommar sommar hej hej sommar! ;)

2010-05-06 @ 21:26:54
URL: http://crazysigge.blogg.se/
Postat av: Jojjo

har jobbat med feminism för några månader sen, ett väldigt intressant område :P



"En feminist är en person som anser:

1. att kvinnor är underordnade män och

2. att detta förhållande bör förändras.”

2010-05-07 @ 00:03:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0