filosofisk kväll....

ja, bloggandet går ju effektivt. Har varit så mycket på sista tiden så att bloggen försummats. Fast det spelar ingen roll, jag skriver enbart för min egen skull..

respekt.....Jag undrar hur många människor det är som verkligen förstår vad detta begrepp innebär. Inte många. Är det så jäkla svårt att bara respektera någon? Att visa respekt för en persons åsikter och vilja? Tydligen....

Vet inte om det är någon som läser bloggen men för att inte gå in alltför mycket på vad jag egentligen menar låter jag det vara. MEn tänk till, vet du verkligen vad ordet "respekt" betyder:)


Nu är det inte många dagar kvar till studenten. Idag fick vi i klassen veta vårt slutbetyg i åtta olika ämnen. ÅTTA! Sjukt, verkligen! Nu är det bara relax tills studenten. På fredag är det bal, älsklingen kommer och jag längtar som fan efter honom! Thomas, du är mitt allt!<3

Nä, det är ett alltför rörigt inlägg idag, är alldeles för filosofisk i afton.. Återkommer vid ett bättre tillfälle.

Avslutningsvis: En smula hänsyn och omtanke betyder så mycket (Nalle Puh)

Kommentarer
Postat av: syrran

japp, världens smartaste elin! ;)

2010-06-08 @ 12:01:42
URL: http://jenny86.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0