Vilken underbar helg!

Jag kan absolut inte klaga på helgen! Den har varit otroligt underbar och en av orsakerna är att min allra största kärlek kom hit;)

Fredagskvällen började med att jag fick åka till Mariestad med mamma för att plocka upp älsklingen, den hederliga 740:in hade valt att gå i ide:P Jag trodde knappt det var sant då bilen startat utan några som helst problem hela jävla vintern!!! Ja, TRE utropstecken!!!:P


 

Du förgyller mina dagar, Thomas!<3



Lördagen spenderades först med att passa lillkillen Theo, älsklingen är en riktig favorit hos Theo. Det är mysigt att se hur Theo och älsklingen går ihop;) Efter det blev det att gå och lukta curry. De där kycklingbaguetterna på La Baguette etsar sig fast i fingrarna! Iallafall curryn:P

Dop på söndagen för Edwin, gissa om benen skakade som faaaaan när jag skulle teckna dikten till Edwin. Jag ville att den andra gudmodern skulle teckna först men prästen hade bestämt att jag skulle teckna först så det var bara att gilla läget.

Okej, det blev en väldans massa text idag, men skitsamma. Det är mest för min skull jag skriver så whatever:P Balbiljetterna är förresten inköpta idag, ett steg närmare studenten! Nu är det sju veckor kvar, jag kan knappt fatta att det är min tur att ta studenten nu. Minns när syrran tog studenten, hennes studentmössa och klänning. Nu har jag helt plötsligt en egen studentmössa:D

Avslutningsvis: Corgito ergo sum


Kommentarer
Postat av: CrazySigge

Helgen vart riktigt lyckat trots missödet med 740in men fan vad tiden gick fort :S Nu lääängtar jag tills nästa gång vi ses! <3

2010-04-19 @ 21:50:30
URL: http://crazysigge.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0