vååårkänslor

Idag har jag skrattat.. och skrattat.... och skrattat! Det mesta jag skrattade åt var inte ens roligt, som att en anka dök ner i svartån. Hur roligt är det på en skala från 1-10?:P

En liten del av lunchrasten spenderades ute i solen med en kopp kaffe tillsammans med Åsa och Alexandra. Det var strax innan vi gick ut som den värsta skrattattacken för dagen bröt ut. Åsa köper kaffe och får en mycket vacker mugg. På ena sidan av muggen står det "Världens bästa morfar!". Jag visste inte om att Åsa var morfar:D Självklart så orsakade muggen dagens värsta skrattanfall.


Är du gråhårig, runt 70 år och kallar dig för morfar kan du ta kontakt med Café Rosen för att återfå din mugg!

Efter skolans slut köpte jag presenter till älsklingen. Han fyller år nästa vecka och det måste firas med dunder och brak i helgen då han kommer hit. Eller ja, med två presenter iallafall.

Nu är det banne mig inte långt kvar till studenten. Vi i klassen har superkoll eftersom vi räknar ner till studenten. När vi började skolan i höstas gjorde vi en fin plansch med nedräkning till studenten, och den har vi kryssat för för var dag som gått. Sen har vi klottrat lite på den också, en i klassen har till och med klippt av lite av sitt hår och tejpat fast det på planschen:D (Läs: Han skulle ändå snagga sig sen) Det var inte bara så att han tejpade fast håret utan anledning utan jag hade gjort ett fint självporträtt av honom som behövde få lite mer personlig prägel:D



Vår fina plansch. Styr ner ögonen till det högra hörnet så ser du att hår är fasttejpat;D Låter kanske äckligt men det är extremt underhållande, don't ask me why:P

Okej, inlägget kanske är tråkigt men whatever, läs någon annan blogg om de är så himla jobbigt å läsa mina inlägg;)

Avslutningsvis: Det är klokt att veta vad du letar efter innan du börjar leta


Kommentarer
Postat av: syrran

haha :D

2010-04-14 @ 20:53:39
URL: http://jenny86.blogg.se/
Postat av: syrran

förresten så behöver inte en morfar vara gråhårig och 70 år.. tänk bara på vår kära pappa ;)

2010-04-15 @ 12:29:24
URL: http://jenny86.blogg.se/
Postat av: madeleine

hahaha brast ut i skratt när du beskrev när åsa fick muggen, kan föreställa mig er skratta framför ? george = ert bästis ;D



ser fram emot magaluf! snaaart poff!

2010-05-14 @ 03:50:44
URL: http://enmadeleine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0