tisdag... tror jag...

Har tydligen lite problem med att hålla reda på dagarna nu för tiden:P Okej, det kanske inte märks när jag pratar med folk men när jag är hemma märks det tydligt:P Trodde det var onsdag idag och var superlycklig för att jag får träffa älsklingen imorgon. Ajja, inte långt kvar ändå;)

Syrrans kommentar angående helgen... Du har så rätt:D Syrran, kommer du ihåg den skitroliga (?) kattfilmen vi satt och garvade åt? Nu i efterhand tror jag inte att den var så rolig ändå:P


syrran å jag


Nu när jag ändå pratar om sömnbrist och allt, ska redovisa om sömn och drömmar på psykologin. Började läsa om det idag och det är så otroligt intressant att läsa om drömmar. Enligt Freud är torn, knivar och dylikt symbolen för mannens hederliga kön:D Drömmer du att du går ner för trappor vill du ha sex... Interesting;)

Studenten närmar sig med stormsteg, idag insåg Litto och jag att det är tre veckor kvar till klassresan och fem veckor kvar till studenten... Längtar men samtidigt så känns det så otroligt tråkigt, jag kommer att sakna så många! Står iallafall inte sysslolös efter studenten.. Spenderar mina första veckor hos älsklingen för att inte känna mig helt bortkommen:P Därefter blir det jobb på Sommartoppen och sen på ett gruppboende:)

Nä, nu ska jag gå och titta på DH!

Avslutningsvis: Det är en fördel att tidigt begå de misstag man kan lära något av


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0