okej, det blev en blogg till slut:P

Jag hade prompt bestämt mig för att inte göra som alla andra, dvs skapa en blogg. Men nu efter att min älskade Thomas skapat blogg blev jag sugen på att börja skriva så, here I am:P

Vi får väl se om jag lyckas hålla bloggen uppdaterad och hur länge jag tycker att det är roligt:P Fast ingen blogg är så underhållande som älsklingens blogg; crazysigge.blogg.se

Mhm, det får räcka för den här gången, nästa inlägg blir förhoppningsvis lite mer underhållande:P

Avslutningsvis: amor vincit omnia

 


Kommentarer
Postat av: Crazysigge

Nemen se där fick jag lite PR ;) Kul att du skaffat blogg! ;) Me love you! :o*

2010-04-13 @ 22:03:17
URL: http://crazysigge.blogg.se/
Postat av: syrran

shit, tänkte vara den som skrev det första inlägget.. men din thomas hann visst före...

puss

2010-04-13 @ 22:06:05
URL: http://jenny86.blogg.se/
Postat av: åsa

finally! ser fram emot fler inlägg och gillar bilden på dig och thomas hihi. puss!!!

2010-04-14 @ 08:48:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0